2012-12-18

Tajska - Tiger Kingdom

Torej...en post je bil ze napisan, pa me je fino vrgl vn...gremo torej s pocetka...
Glede na to, da ne padam lih ful na kuharijo, sem ponavadi raje na tisti strani, kjer prednacijo zlice in vilice in ne na strani kuhovnix, je sla v kuharsko solk Nadiza, js pa k tigrom. Vem ja, pravijo, da so itak zadeti in da je brez veze, ampak priznam men je blo kul. Ko smo se pred kletko, gledali igranje in poskakovanje tigrov in njihovih cuvajev, me je malo stisnilo in sama sebe sem vprasala, cemu mi je tega treba. Ampak, ce sem ze tam, grem notr...ce je pa to zadnje, kar bom storila...so be it. Nek model iz Chikaga je dodal: "And we pay for this." Jp res ja, ce me pojejo, sem si cist sama kriva, se podpisala sem, da grem na lastno odgovornost. Ampak, kot lahko vidite, je blo vse okej, zlickanje.s tigri smo dal cez, priznam, bi kr mela enga tazga doma...fajn mehki so in grem stavit, da odlicni cuvaji hise.
Torej, ko se vrneva, nam bo N vsem nekaj dobrega skuhala, js bom pa povedala, kako sem vlekla tigra za rep, on se mi je pa le prijazno smejal. Glede njihove zadrogiranosti sem prebrala, da itak spijo 18 ur dnevno, raje lovijo ponoci, ker jih dnevna vrocina popolnoma umrtvici, da so redno in veliko hranjeni, torej niti ne potrebujejo cloveskega mesa...ter, da so se vsi rodili in odrasli v rem kraljestvu, z vsemi temi vzdrzevalci, torej so kot ena velika druzina, katere ne zelijo drogirati. Mogoce je to res le lepa pravljica, mogoce je pa nekaj tega le res. Kakorkoli ze, men so tigri kul in sm vesela, da sm jih lahko takole od blizu pobozala.

4 komentarji:

  1. Ti si res mal nora! Lepo kom maš to?!? Hihi...

    OdgovoriIzbriši
  2. To pa bo prizor za tvoje nečake, no pa za nas je tut. Snemate Hangover3?

    OdgovoriIzbriši
  3. after many years Calvin meet Hobbes ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaaaa pa res, bravo Zi, Calvin in Hoobes. Lepa.

    OdgovoriIzbriši