2014-04-28

Morske gosenice

Za cel teden so nam napovedali dež. Dež, dež in samo dež. Tudi na morju naj bi ves čas samo deževalo. Neverjetno res, takšna napoved je, da sem pomislila, da so pravzaprav že vsi na dopustu in so dež napovedali za vsak slučaj, potem pa bo, kar bo. No, naju je ta napoved prepričala, da sva ostala doma, čeprav jaz vedno pravim, da na morju nikoli ne dežuje, vsaj ne en teden skupaj. V to še vedno verjamem, kot se je izkazalo, imam tudi prav, saj je bilo nebo nad Pulo cel vikend brez oblačka (toliko o dežju).

Doma torej nisva ostala zaradi dežja, ampak naju je v to prepričalo nekaj drugega. Nimam pojma, kaj je to bilo, tako se je samo zdelo prav. Jasno pa je, da morava zdaj vseeno na morje, da vidiva kako rastejo 'prijateljice' gosenice. Zadnjič so bil velike en centimeter, zdaj so pa pomoje že v svojih najstniških letih. Še kakšen mesec pa bodo odrasle. Pa ne mislite, da so mi všeč, ravno nasprotno, ne maram njihovega abzajlanja z dreves, skokov v globino, ki se končajo na moji glavi in pokakane mize vsakih deset minut. Zoprne so tudi zato, ker uničujejo drevje in nekatere tudi pičijo, če se jih dotakneš narobe. Skratka, te morske gosenice so ena velika nadloga, ki jo mogoče spere le dež...tisti ja, ki ga v resnici ni bilo.

2 komentarja:

  1. Nad Pulo sije sonce že od sobote, v Barbarigi, kjer sva bila danes, pa je deževalo in gotovo odplaknilo te nadležne gosenice. Me pa prav firbec matra, kakšne so, ker še nikoli nobene nisem videla v živo. Na fotki zgleda prav seksi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tko no, ne vem, če se men res tolk zlo seksi zdijo.

    OdgovoriIzbriši