2012-11-23

Post še traja

"Postenje je prostovoljna bolj ali manj popolna krajša ali daljša vzdržnost od hrane. Pri večini postov velja, da smeta skozi usta vstopati samo svež zrak in čista voda ali precejen in razredčen sadni ali zelenjavni sok. Postenje lahko traja dokler je v telesu dovolj hranljivih rezerv za vzdrževanje življenja in normalno delovanje vseh vitalnih funkcij. Dandanes obstajajo številne oblike posta, ki ne dovoljujejo le uživanja pijač, temveč tudi jedi. Uživamo lahko le energijsko revno hrano, ki je izbrana tako, da kar najmanj obremenjuje prebavo. O postenju lahko govorimo, če zaužijemo 300 do največ 400 kalorij na dan, kar je še veliko manj kot pri navadnih dietah za zmanjšanje telesne teže (1200-1500 kalorij na dan)."

Danes je peti dan posta. Počutim se odlično! Če se oblečem letnemu času primerno, me nič ne zebe, stisnjene grenivke in zmiksana zelenjavna juhica mi dajo dovolj energije za cel dan, čaji in voda me pa tudi dodobra nasitijo in napojijo. Priznam, tale post me je popolnoma presenetil, pravzaprav me je presenetil moj odziv nanj. Brez težav, razen kritičnega tretjega dneva, sem zdržala pet dni brez hrane. Bravo jaz. Vaga mi kaže tri kilograme manj, počutje je odlično, lahkotno in včeraj na treningu sem imela tudi dovolj energije za visoko intenzivno boksanje. Vse okej torej.
Danes je na vrsti še grenka sol in posledično nekaj več intimnih trenutkov z vecejem, jutri in v nedeljo grem pa postopno nazaj na normalno hrano. Upam, da res drži, da se je telo malce popucalo, cevi prepihale in organi ščistili, kljub temu, da si ne predstavljam najbolje, kako naj bi to zgledalo.

V ponedeljek pa spet od začetka, telečja pečenka, tenstan krompir, več deci rdečega vina....yeah right! (samo sm pa ke no, to pa lahko)

Ni komentarjev:

Objavite komentar