2012-11-13

Pravijo, da je ena A

Polt bela kot sneg, usta rdeča kot kri in lasje črni kot ebenovina...okej, lasje so mal svetlejši, ostalo pa kar nekako drži...pa sem šla in jo dala, tri deci baje.
Pravijo, da je ena A, ali sem negativna ali pozitvina mi povedo naslednjič, polna hemoglobina (kljub temu, da sem celo otroštvo poslušala, kako imam slabo kri, eat that!) in da mi blazno hitro teče. Ja ja, dobr se mi pretaka kri po žilah.
Priznam, mal me je bilo strah, malce so se mi zašibila kolena pred pogovorom z zdravnico (kaj pa če me zavrne) in tik preden sem vstopila v prostor, kjer ti jo začnejo puščati. Ko se je začelo, je pa steklo, kot po maslu...oz, po žilah, oziroma...skratka, šlo je gladko in občutek po tem, je bil fenomenalen. Res, kot bi zmagala na kakšni pomembni tekmi. Čez štiri mesece se zagotovo vrnem, pa tudi, če jim moja krvna skupina že pljuska čez rob ajmarjev. Več kot nas je, ki jo lahko damo, več nas je, ki jo potrebujemo. Dobro zame, dobro za druge, ouje!

Tole so trenutne zaloge krvi... Katera skupina ste pa vi?
http://www.daruj-kri.si/

Ni komentarjev:

Objavite komentar