2014-04-21

Ta Velikonočna jajca.

Ja, tudi pri nas smo ta vikend barvali jajca. Ker to počnemo že od nekdaj in ker ne zgleda, da na menjavo jajc prideš samo s trdo kuhanimi in prav nič pobarvanimi (čeprav priznam, da me mika enkrat poskusiti tudi to, bi jih pač poimenovala 'nazaj k naravi', ali pa 'natur'). Našla sem super blog henry happened, s fantastično pobarvanimi jajci. Rabiš jajca, lak za nohte, nekaj tople vode in rokavice, da je čiščenje po barvanju lažje. No problem, vse to imam! Lakov imam tako in tako preveč in jih že nekaj časa želim nekaj vreči stran, pa mi srce do sedaj ni dalo.

Torej, jajca sva vseeno skuhala v čebuli, da so dobila nekaj podlage (tudi za obraz vedno priporočajo podlago, preden nanj nanesemo bojne barve), pripravila sem toplo vodo (ni bilo jasno napisano, kakšna naj bi bila točna temperatura vode), vanjo prelila različne lake, si nadela rokavico in v barvno mešanico pomočila prvo jajce...

Takoj mi je bilo jasno, da izid ne bo takšen, kot na sliki. Če je pri prvem vse skupaj še nekako zgledalo, je bilo vsako naslednje jajce le ena barvna mešanica več. Pravzaprav so moja jajca uspela ravno tako, kot Sairi, ki je idejo kopirala z istega bloga. Roza barva mi je itak pri srcu in kar se mene tiče, so jajca uspela, saj nihče ni vedel, kakšna bi pravzaprav morala biti. Dobro pa je, da je letos naše tekmovanje v pobarvanih jajcih odpadlo, ker bi težko dobila kakšen glas, do drugega leta bom pa že pogruntala nekaj boljšega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar