2014-02-26

Rumene lubenice

Lubenica me spomni na poletje, takrat jo tudi najraje jem, saj me odžeja in nasiti hkrati. Obožujem jo recimo na plaži, v kopalkah, ko se bašem z njo in kaplja po meni, potem pa lahko skočim v morje in sladkobnih sledi ni več. Skratka, lubenica je top!

Lani sem prvič videla in jedla rumeno lubenico. Nanjo sva naletela sredi Bangkoka, gospod mi ni znal razložiti (ker se nismo znali sporazumeti), kako to, da je rumena, verjetno je pač takšne sorte. Najbrž niso dali v zemljo k semenom mince rumene barvice, da bi se lubenica obarvala rumeno, kot smo si v osnovni šoli barvali jezike. Rumena lubenica je sicer nenavadna, je pa prav tako živih barv in po okusu povsem enaka rdeči. Če še kdaj naletim nanjo, jo bom z veseljem zmazala, sploh v vročem poletnem dnevu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar