2013-05-17

Fićak

Star in zguljen je, pa najbrž se tudi več kvari, kot ne, pa bi ga vseeno imela. Enga luštnega malega fićaka. Moj bi bil seveda lepo pobarvan, spoliran in nič zarjavel, pa tko lepo bi predu, da bi misll, da se mucek sprehaja po mestu. Z lahkoto bi bil točno take modre barve, al pa kar klasično bel, oba bi mi pristajala, kot ti avto lahko pristaja.

Sej kupit takle avto najbrž ni tak problem, čez mejo jih imajo cel kup, tud takih, dobro ohranjenih. Problem nastane, ko se zadeva začne kvarit, jaz pa ne poznam nobenega mehankarja, mislm, poznam tako, da bi mi ga brez besed popravljal vsak teden in za to ne računal celega bogastva. Pravijo namreč, da se takale stara mašina rada kvari...je sicer ulaufana in navajena vsega hudega, ampak ravno toliko utrujena, da ji kdaj pa kdaj poči film in takrat rabi nego. Če kdo pozna kakega mehankarja, ki bi se rad ukvarjal s starim fićakom, nej le pove, pa skočim po enega čez mejo. Pa da se ne bomo narobe razumeli, imela bi tud novega, mi je zelo všeč, ampak bo treba počakat na tisto ultimativno sedmico.

Ni komentarjev:

Objavite komentar