2013-11-04

Na trznico je treba it v vsakem mestu pogledat

Glede na to, da je slo vcerajsnje popoldne v nic, sva morala obisk ruske trznice, kjer naj bi bili vsi ponaredki tega sveta, prestaviti na danes. Pa naju trznica ni navdusila, se mi zdi, da se kljub vsemu vec dobi v Bnk na weekend marketu. Se dobro, da imava se celo soboto cas, preden letiva domov. Ok, vseeno sem kupila nekaj malenkosti, pa knjigo osebnih zgodb vecih ladyboyev, ki me kratkocasi ze na busu proti morju, kasnej me bo pa najbrz tudi v kaksnem hammocku na plazi, ce se res nekaj dni ne smem kopati zaradi rane. Se dobro, da imam hammocke zelo rada, vsakic me zazibljejo v sanjski svet...le knjiga zna ostati neprebrana

Kakorkoli ze casa sva imela dovolj za ruski market in kasneje se za nakljucno najden food market sredi mesta. Poskusila sva spestano peceno banano in motam rect, da mi je bila dobra, kupila dva ogromna korencka za tahudo lahkoto na busu in uzivala v pisanih barvah phnompenhske trznice, da o ponudbi ne govorim. Kaksni hladilniki neki? Le za koga? Meso obesis na kavelj, ribe vrzes v kosaro, zelenjava in sadje se pa itak najbolje pocuti na pultu. Tudi banane bi kupila pa je gospa rekla, da nama ne more prodati samo stirih, pac pa kjecjemu cel sop, v katerem jih je bili priblizno petnajst. Hja no, tako rada jih pa tudi nimava, da bi naslednji teden jedla samo banane. Pa s v Kep se peljeva, ki je znan po rakih, ali kot sm prej povedala gospodu iz Skotske: Kep is known for crab. Njemu je bilo blazno smesno, ker me je razumel, da je Kep crap, oz. known for crap.
Kakorkoli ze, totalen krep sigurno ne bo, ker je ob morju, kaksnega raka bom pa tudi pojedla, kljub morski dieti, ki so mi jo zapovedali zdravniki. Vsak poskusila ga bom no. Cisto malo. En mali grizljajcek.

1 komentar:

  1. Kaj pa je to na zadnji fotki? Mogoče ene sorte yam? Ali neka vrsta sadja?

    OdgovoriIzbriši