2013-06-19

Sreda je dan za golf


OK ajde, lahko da sem direktorica, samo Cayenna pa res še nimam, torej posledično tudi ne kakšne posebne potrebe po igranju golfa. Vendar me moja radovednost še vedno žene v to, da je treba v življenju poskusiti čim več stvari, pa sem se lotila tudi golfa. No ja, lotila, šla na začetni triurni tečaj na igrišče v Ljubljani. V osnovi bolj zaradi druženja na svežem zraku (ki se je izkazalo za soparnih 36 stopinj), kot zaradi samega golfa, kasneje me je pa tudi "igra" potegnila vase.

Če se že gremo, se pa potrudimo, ne? Tovariš je pokazal nekaj udarcev, potem smo dobili svoje palice, žogic, kolikor jih želiš, pa tolči. Tri ure, no, malo manj, smo nabijali tiste žogice v daljavo, marsikatera se je sicer odkotalila bolj, kot da igramo mini golf, sem in tja kakšna pa je tudi poletela in mi dala zagona za novo košarico žogic.

Luštno je bilo, vendar dokler obstaja še kateri drugi šport, pri katerem se potim zaradi miganja in ne zaradi vročine, bo moral golf še malo počakati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar