2013-11-02

Angkor wat, tretji in zadnji dan

Zbujava se itak eno uro pred alarmom, ker hodiva spat tudi s kurami. Kako le ne bi, ko pa cele dneve noriva okol. Danes sva investirala in si sposodila drazji kolesi, za dva dolarja na dan, uuuu.... No, D je imel kar kul bicikl, nekje sredi poti mu je sicer odletela tacka, ampak brez nje se da voziti, moje kolo je imelo pa jajcasto zadnjo feltno (zato me je spremljal tdm-tdm celo pot), sedez itak cisto prenizek, levo pedalo tik pred tem, da odleti,  bicikl pa tako tezak, da sem ga komaj rinila. Ampak, lej, ko je prva (niti ne cisto zaresna) jeza na mojstra, ki bicikle oddaja, minila, je slo krasno. V startu sva si ju malo menjavala, potem sem ga pa kar vzljubila in turo zakljucila z njim. Vseeno sem ga jaz lazje poganjala, kot D, zaradi visine sedeza.

Skratka, danes sva naredila veliki krog, ki naj bi obsegal 26 km. Djabe. Res. Vhunski dan, cel kup starih kamnov nalozenih na vsakic drugacen nacin in obdanih z vodo. Res je lep tale angkorcek, me gusta mucho, kot bi rekli spanci, ki jih tule kar mrgoli. No ja, vsaj spansko govorecih.

Danes sva se sla se posebej pocitnisko vzdusje, saj sva imela malico spakirano za sabo, dekco za piknik in siesto po njem. Jasno v casu najhujse vrocine. Vam povem, bolje ne bi mogla splanirati.

Zdej pa tus, pedikura, manikura...obe sta nujni, saj je tu rdecega prahu toliko v zraku, kot je na dolenjskem cvicka. Ob enajstih zvecer pa fino lepo na nocni bus za Phnom Pehn. Glede na poln dan, mislim, da se bova tja prezarcila.

1 komentar:

  1. Od vseh svetovnih znamenitosti človeku nazadnje izrazito ostane v spominu detajl, denimo piknik, to zelo poznam.

    OdgovoriIzbriši