2014-02-12

Kakšno tarifo ima zobna miška?

Pa so mi ga vzel! Spulili so mi prvi zob ever. Tudi mlečni so vsi sami od sebe ven popadali, nikoli se ni nihče nobenega zoba dotaknil s kleščami ali nitjo, vsi so sami izstopili, ali končali v kakšnem jabolku. Tokrat pa ni šlo drugače, kot da vmes poseže odgovorna izučena oseba in mi strokovno odstrani modrostni zob.

Priznam, da me je bilo močno strah, saj sem slišala zgodbe o zlomljenih čeljustih in strganih jezikih, zato sem tudi odlašala s tem posegom že zadnjih pet let. Zdaj sem pa le šla in se prepustila, pa bo, kar bo. Uau, kaj takega, prov res. Omamil mi je področje okoli zoba in vsega skupaj je bilo konec hitreje, kot je trajalo, da prime injekcija. Noro! En, dva, tri in je bil zob zunaj, luknja zašita in lice rahlo otečeno. Sploh ne vem, kdaj ga je izruval. Bravo dottore, dobro ste to naredili. Juhej!

Seveda sem zob vzela za domov, to je le velik (res, ni majhen) spominek za vse življenje. No ja, dokler mi ne vzamejo naslednjega. Mogoče ga preluknjam in si ga obesim okoli vratu, kot zob morskega psa, ali pa iz njega naredim uhan. Mogoče ga pa le pustim takole namaškariranega, če je že pust tik pred vrati. Naj ima tudi zob nekaj od maškar, če bo že moral ostati doma, ko se bomo šli mi ven afnat. Če pa kdo ve, kakšno tarifo ima zadnje čase zobna miške, naj pa tudi pove, denarni prilivi vedno prav pridejo. Če ne za drugega, moram počasi začet šparat za nove zobe in zobne mostičke in vse te hece, ki pridejo na vrsto čez nekaj let.

1 komentar: